Wednesday, July 29, 2009

Meja Bantuan SPS

Untuk makluman kita bersama, surat dari BTP Ruj: KB(BTP-PENT)8800/50/23 Jld.2 (15) bertarikh 17 Julai 2009 adalah dirujuki.
1. Nombor untuk dihubungi berkaitan SPS - 1-800-88-4774 antara jam 7.30 - 5.30 ptg -Ahad hingga Jumaat.
2. Personel untuk dihubingi - En Zulkefli bin Muhammad - 03-20986655 / 0123237478 atau emai ap@moe.edu.my
3. Aduan boleh juga dibuat melalui STS - Support Ticketing System
Sehubungan dengan itu migrasi data telah selesai. GPB Negeri Selangor sila ambil perhatian perkara-perkara berikut :
i. Tandatangan SAP - Sijil Akuan Penerimaan - selepas disahkan migrasi data telah dilakukan di sekolah
ii.Tandatangan SPP -Sijil Pengujian & Pentaulihan - selepas membuat verifikasi data.
Migrasi dan verifikasi data hendaklah diselesaikan pada 24 Julai 2009.(???)(Nota kaki: Kedua-dua surat ini diterima oleh GPB pada 28 Julai 2009)
Sila guna contoh borang yang dibekalkan bersama surat KP(BTP-PENT)8800/50/23/Jld2.(16) bertarikh 17 Julai.
BTP akan menjalankan Kajian Kepuasan Pengguna ke atas kesesuaian dan kebolehlaksanaan SPS. Kajian akan bermula pada 25 September-24 Oktober 2009. Oleh itu diseru kepada semua GPB Negeri Selangor untuk menggunakan SPS secepat mungkin. Biarlah kita menjadi negeri pertama menyahut cabaran ini - dengan pertolongan Allah jua. Amin

2 comments:

  1. Pihak mana yg bertanggungjawab pada sts ni? Adakah pkg, btp or jps?

    ReplyDelete
  2. sts untuk sek bestari rasanye direct ke btp..

    ReplyDelete